.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش شمال نیوز علی اکبر خبازها در گفتگو با مهر افزود: با گذشت سه ماه از سال هنوز میزان واقعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص نشده است اما براساس اعلام مسئولان قرار است تا پایان خرداد ماه افزایش حقوق این افراد نهایی و اعلام شود.

وی از نظر مساعد مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با افزایش حقوق بازنشستگان براساس نرخ تورم خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه نظر مرتضوی نیز مثبت است به همین دلیل انتظار می رود که میزان افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی یعنی ۲۱ درصد افزایش پیدا کند.

 رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: پس از ابلاغ لایحه بودجه سال ۹۱ ، میزان افزایش حقوق مشخص خواهد شد.

به گفته خبازها، در صورت اعلام افزایش حقوق تا پایان خرداد، مابه التفاوت این سه ماه محاسبه و به حقوق بازنشستگان واریز می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 3 خرداد 1391
با سلام چرا بازنشستگان کشوری متولی ندارند آیا وزارت رفاه اختصاص به بازنشستگان تامین اجتماعی دارد .اگر افزایش حقوق داده میشود باید برای همه بازنشستگان یکسان باشد نه اینکه بین بازنشتگان تامین اجتماعی وکشوری فرقی باشد برای مثال چرا باید بین عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی وکشوری انقدر فاصله ریالی باشد
م- باران پور 4 خرداد 1391
متولی اش یک خانوم است نگران نباش هفته تکریم از بازنشستگان منتظر حرفای کلیشه ای باشید .عزیزمن بازنشستگان این روزها با عزارئیل دست و پنجه نرم می کنند کسی به کسی نیست انگار خودشان پیر نمی شوند !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.